11 juni 2008

Tisdagen.

Herregud, nu har jag inte skrivit på 3 dagar!
Det blir tyvär så att jag lätt glömmer bort att skriva i bloggen, något som jag verkligen måste försöka bättra mej på.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Vi började 08.45 med Engelska där vi såg klart Shrek 1 och efter vi hade sett den var det kvar ca 15 minuter av lektionen men våran lärare släppte oss tidigare.
Vi fick ca 25 minuters rast och sen hade vi "NO", där vi istället fick spela spel. Några var med i en shackturnering medans jag och 3 andra tjejer spelade Yatzy. Vi hann dock inte spela klart men jag tror att jag låg sist när vi slutade (A)
Efter engelskan hade musik så vi gick och satte oss utanför musiksalsdörren för att vänta på våran musiklärare.
Efter ca 10 minuter utbrast en i gruppen:
- Kolla det är en lapp på dörren.

Han läste lappen och där stod det att 7A inte hade någon musiklektion idag, JIPPIE! =D
Så det blev att sticka till maten medans andra halvan av klassen fick sitta och ha svenska :)
Då var klockan ca 10.45..

Lektionerna började om 12.30 med arbetspass.
Först skulle vi skapa ett fotbollslag till imorgon när vi har matcher i arbetslaget. Jag och några andra tjejer ställde upp.
Sedan så skulle alla sudda bort allt kludd i engelskaböckerna osv.

Skoldagen slutade 13.40.

3 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET ÄR HÄR !! =D

/JohannaLundmark

Inga kommentarer: