11 juni 2008

Onsdag.

Hej Bloggen! :D
Idag har jag inte gjort så speciellt mycket..
Vi började kl. 10.00 i OKbacken där vi skulle spela brännboll mot 7B, I UPPFÖRSBACKE!
Aja, det var iallafall inte så svårt som jag trodde att det skulle vara, men vi förlorade dock med en poäng.
Det var faktiskt rätt skönt att vi förlorade för då slapp vi möta 8orna senare på dagen!
Efter brännbollen mot 7B åt vi lunch, för min del en ubåtsmacka och en drickyoghurt.
Senare när jag ätit lunchen så gick vi via skogen upp till Vitbergsplanen för att möta 7B i fotboll!
Det var endast 4 tjejer ur våran klass som var med, jag var en av dom.
Jag vill igentligen inte berätta resultatet men om jag så måste ..... Det blev 9-0 till 7B :]
När vi hade spelat klart den matchen skulle vi ner igen till brännbollsplanen för att se 7B köra en match mot den bästa 8an, som i det här sammanhanget blev 8B.
Vet inte den korrekta slutställningen efter matchen, bara att 8B vann med 11poäng.. =(

Sedan fick vi sluta, så jag cyklade hem till mamma för att träffa mina grandparents :P
Fika lite sedan satte jag mig vid datorn.
Jag har tillbringat typ 2 timmar framför datorn med att snacka med Arvid och Jesper i mick på Skype. =P
Sedan åt jag middag, köttbullar och mackaroner. (mums!)

Och nu sitter jag här...
Tjaa, det har inte hänt så mycket idag. Bara att ladda tills på Fredag! :)


2 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET ÄR HÄR!! :D


/JohannaLundmark

Inga kommentarer: