4 juni 2008

Segaste Onsdagen på länge..

Hej Bloggen! =)
Denna Onsdag har faktiskt varit ganska seg, och tråkig :S
Onsdagen är den värsta dagen på veckan då vi börjar 08.00 och slutar 15.50, men idag var faktiskt våran franskalärare snäll så vi fick sluta ca 15:35 :)
Hon skrev på tavlan på franska vilken läxa vi skulle ha och jag fick värsta ångesten för jag är verkligen inte peppad att ha läxa när det är så nära sommarlov!
Men sen berättade hon vad det betydde på svenska och då sa hon att det stod:
"Sudda i textböckerna"

Så våran läxa är bara att sudda bort alla blyertsstreck/bokstäver i textboken, ej jobbigt! :D

Efter SOn på morgon hade vi slöjd där jag äntligen blev klar med min tavla/skylt, som jag senare idag kommer att lägga upp en bild på..

Förresten, på SOn så skulle våran lärare på möte så han satte igång en film som vi snällt skulle sitta och se under hela lektionen.
FILMEN HANDLADE OM JESUS!!!
aja, jag orkade inte koncentrera mig, det gjorde inte så många andra heller =)

På Engelskan efter lunch fick vi fortsätta se på den underbara filmen Shrek 1, gillar den skarpt som sagt :)

Ingen tjej hade med sig gympakläder för våran lärare var inte där men vi skulle tydligen ändå ha, men alla som inte hade med sig gympakläder fick gå upp till campingreceptionen och tillbaka.
Ja, det är rätt jobbigt i 25graders värme!!

På svenskan körde vi frågesport, vet ej om det var roligt eller tråkigt :P

9 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET !! :D

/ JohannaLundmark

1 kommentar:

HannaM sa...

Ehrrm .. ursäkta, vi såg Shrek, inte Shrek 2. :)

Ha det bra, kram Hanna