15 juni 2008

Söndag.

Igår var jag uppe till ca 02.30 för att jag snackade med intressanta personer på msn :]
Det resulterade i att jag inte steg upp förrän 12.45 idag, något som verkligen inte uppskattades av min mamma...
Jag tog en dusch och sedan var det bara att sätta sig för att äta lunch på direkten, som tur var så var det något som jag gillar: Våfflor <3
Var klar ca 13.30 då jag snabbt behövde göra mej klar för att en kompis skulle komma till mig ca 13.40, vi skulle gå ut med våra hundar tillsammans.
Jag kom hem från promenaden strax efter 3..
Hann inte göra så mycket innan jag skulle fara på min lillasysters fotbollsmatch på Stämningsgården.
Matchen började 16.30.
Sunnanå ledde länge med 1-0 men tappade tyvärr ledningen och förlorade med 1-3 tror jag..

När matchen var slut så for vi förbi min pappa för att jag skulle hämta all min packning som jag ska ha hos mamma denna vecka, som bestod av kläder, kläder, kläder och en Toblerone som jag fått av Lina, Felicia och Kerstin! =D
Sedan for vi och handla lite och sedan for vi hem.
Blev middag nästan på direkten: Köttfärssås och Makaroner <3
Och nu sitter jag här framför datorn och chattar med inte lite bra människor :]


/JohannaLundmark



Inga kommentarer: