14 juni 2008

Lördag.

Igår fick man som sagt det efterlängtade sommarlovet, och jag började utnyttja det på direkten genom att vara uppe till ca 03.00 :]
....Hade så roligt på msn! :D

Det slutade med att jag inte steg upp förrän ca 11.45 idag, som är rätt sent för mig..
Klädde på mig och sedan åt jag lunch, stekt palt. INTE en favorit..
Efter det satte jag mig i bilen för jag, mamma fanny och hennes kompis skulle till Bureå för att se när Fanny deltog i Myggvalla Cupen med Sunnanå.
Vädret var väldigt växlande där, må jag säga.
Det var jättevarmt i ca 10minuter, sedan kom ett moln och då blev det jättekallt
men det slutade ändå bra till slut :)
Sunnanå besegrade KAIF, spelade oavgjort mot Clemensnäs och vann mot Stämningsgården!
Det resulterade i en cupvinst bland tjejerna i den åldersgruppen.
Priset var en medalj och en Tshirt där det stod "Vi har vunnit Myggvalla Cupen".

Efter matchen var det bråttom hem för att hinna se EMmatchen Sverige - Spanien..
Vi kom hem en bit in i första halvleken då Spanien oturligt nog hade tagit ledningen med 1-0.
Men endast några minuter efter jag lagt mig i soffan så kvitterade våran egen Zlatan Ibrahimovic! =D <3
Spanien tog dock ledningen med 2-1 i sista tilläggsminuten och vann mötet...

Nu sitter jag här och käkar godis och chattar samtidigt som jag njuter av sommarlovet :)


/JohannaLundmark

Inga kommentarer: