13 juni 2008

Fredag.

SOMMARLOVET ÄR ÄNTLIGEN HÄR !! =D





Ja som ni förstår så fick jag idag mitt efterlängtade sommarlov!

Jag steg upp 7 imorse för att hinna göra mej klar innan jag först skulle på Fannys (min lillasysters) skolavslutning som började 08.30.

Jag hann turligt nog så jag tror att vi var i kyrkan vid 08.20.

Jag tror att hennes avslutning räckte till ca 09.20.

Sedan var det dags att gå ut och fota hennes klass men det var inget som intresserade mig direkt..

Hittade turligt nog Moa som har en bror som hade avslutning samma tid som Fanny, dock 3 år äldre.

09.50 samlades våran klass utanför kyrkan för att sedan i samlad trupp gå in och sätta oss i rätt bänkar, dom längst fram!! :D

Rektorn pratade, prästen berättade en historia och högstadiekören sjöng, sedan var det ut i friheten!!!

Klassen samlades på kortsidan av kyrkan för fotografering, dock inte så skoj att le och försöka se fin ut när man får solen rakt i ögonen och gör världens fulaste grimaser :]

När fotograferingen var slut var det dags att ännu en gång gå in i kyrkan för att se min storebror Marcus skolavslutning.

Prästen pratade, rektorn pratade, högstadiekören sjöng samma låtar en gång till, lite psalmer och sedan vare över ;)

Deras fotografering slutade dock i en hel del tårar för att de gick ut 9an idag och de flesta ses nog inte på ett väldigt bra tag..

Så jag var i kyrkan 8.30 - 12.15 ungefär, och nej jag gillar absolut inte att sitta i kyrkan..



Nog om tårar och sorg! :P

Efter hela ståhejjet for vi och åt på MAX, för mig blev det ett troget skrovmål <3
Sedan när vi kom hem hamnade jag här och börja snacka på Skype med en snäll person =)

Sedan fikade vi lite gofika för att Marcus gått ut 9an..
Han fick en present för det, som var en Sony Ericsson W660i, en likadan som jag fast svart =D

Sommarlovet är äntligen här, 9 veckors frihet, TJIHOOOO!!! <3


/JohannaLundmark

Inga kommentarer: