30 juni 2008

EMfinalen är avgjord!

Det blev till slut Spanien som tog hem det efterlängtade EMguldet.
Detta guld togs efter en 44års lång väntan.
Finalen innehöll endast 1 mål som kom i den 33dje minuten och
sist på bollen var ingen mindre än Fernando Torres!
Jag hade tänkt heja på Tyskland i finalen för att jag var lite
småsur på Spanien för att dom slog ut Ryssland ur EM.
Men när dom hade börjat spela och ungefär halva första
halvleken så kände jag att jag kan faktiskt inte heja på Tyskland,
jag har tydligen någonting emot dem..
Jag fick ikväll en ny favorit spelare: Fernando Torres!



Jag skrev förr idag att jag "senare ikväll" skulle skriva om vad jag har gjort idag men du, det är inte mycket det!
Jag har varit ute på gården och fotat, ätit Magnum vitchoklad med jordgubbsglass (<3)>

Inga kommentarer: