29 juni 2008

Besviken men ändå inte.


Blev ingen Amanda Jenssen för mig igår..

Orsaken var att jag tycker att det inte är värt att betala ca 600:- för att se en artist som man inte är sådär "jätte galen" i.

Nog hade det varit roligt att se henne men det finns roligare saker man kan göra för pengarna.

Det är nämligen så att jag och mina syskon väldigt gärna vill ha ett Nintendo Wii som jag hoppas att vi så småningom kommer att få! :)

Jag testade det i Onsdags när vi var hos min kusin, då körde vi ett som hette "Wii sports".

I det finns sporterna: Bowling, Tennis, Baseball och Boxning.

Jag testade dock bara Tennis men tycker att det var roligt att spela, det är roligare att spela när man använder kroppen och handkontrollen känner t.o.m av om man skjuter en höger forehand eller en vänster backhand!



/JohannaLundmark

Inga kommentarer: