17 juni 2008

"Roliga" historier.

Oskar var på sin första anställningsintervju.
- Hur lång tid brukar det ta innan man blir chef?
- För mig tog det tio år, svarade chefen stolt.
- Det förstår jag. Men vad brukar det ta normalt?

Familjens farfar fyllde 100 år och de
hade ställt till med en stor fest.
Eftersom han aldrig ätit pizza
i hela sitt liv beslöt sig familjen för att
bjuda honom på det,
men när han får pizzan säger han:
- Vem har spytt på min pannkaka ?

En blondin sade till sin sängpartner för tillfället:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 5 kr.
Bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
Nästa dag:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig
en glass bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!

- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
- Ha, ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!


Inga kommentarer: