28 december 2008

Som man bäddar..

Ska just börja se Pittsburgh - Montreal, får alltså se min stora idol Sidney Crosby!

Idag har vi varit hos mina morföräldrar och ätit middag osv, jag fick huvudvärk mitt i allt men då tog jag en Alvedon och då gick det över, en timme senare så började det om igen :S
Aja, jag sov i bilen på hemvägen så då gick det över :)

När vi kom in till stan så for vi direkt till Karamelltåget och "inkasserade" lite smågodis, sedan for vi hem och såg det som återstod av "Körslaget". Det var Timo Räisänens kör som fick lämna programmet denna gången.
Efter det så fanns det inget program som föll oss i smaken så vi hyrde en film "över tvn", efter att ha kollat igenom flera kategorier som t ex. Komedi, Barn och Svenskt så bestämde vi oss för att se "Som man bäddar..".

Den handlar om en kille som kör taxi och hans tjej som får en dotter, det innebär ju alltså att han är tvungen att ta pappaledigt, men de har så illa om chaufförer på Taxin så han har inte tid med det. Istället så säger han till sin tjej att han är hemma och tar pappaledigt men igentligen så sätter han dottern i framsätet på taxin och arbetar som vanligt, kommer dock att få konsekvenser.













Nämen hoppsan, Montreal spräckte just Pittsburghs nolla så nu leder de med 1-0, 9 minuter in i första perioden. Jag håller såklart på Pittsburgh!













^ #87 Sidney Crosby <3

/JohannaLundmark

Inga kommentarer: