26 december 2008

Julklappar

Har inte suttit vid datorn förrän nu, så nu tänkte jag berätta lite om vad jag fick i julklapp osv.

På morgon fick vi det lite stressigt hos pappa men jag hann öppna två julklappar:

En
brunrutig "kofta" och en bok "Den Femte Systern".

Sedan for vi till våra kusiner och när vi kom dit så var det första vi gjorde att fika, själv så är man ingen storfikare men jag åt pepparkakor och saffransbulle :)
Efter det så packade Marcus och Matte upp GuitarHero, så det blev en hel del spelandes av det, t.o.m så mycket att jag missade en del av kalle :O

Efter julbordet så var det dags, kvällens höjdpunkt, julklappsöppning!
Jag fick:

2 linnen
(grått, turkost)
Cardigan (mörkblå)
Randig, lång kofta (grå/svart)
MussePigg - Tshirt (grå/svart)
Tunika
(grön)
2 par tjocksockar (vita, gråsvarta)
Tofflor
(svart/vita)
Frölunda-kortlek

Frölunda-kapsylöppnare
Bok
BjörnGustafsson-film
Twisterpåse
(choklad)
Toblerone
Pengar
Presentkort på Gina Tricot

...har säkert missat något...


Kring 12-tiden kom jag till pappa där jag öppnade mina resterande julklappar som jag inte hunnit öppna på morgonen.
Jag fick:

Hoodie
(vit/grön)
Aladdinask
Pengar
Hoppas att alla har haft en bra jul!
/JohannaLundmark



tagga hockey "imorgon", krossa timrå!

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha, varför fick du frölunda-stuff? ;)

Anonym sa...

Frölunda-kortlek??
Frölunda-kapsylöppnare???