3 december 2008

Julen närmar sig med stormsteg :)

Om man bortser från idag så har vi haft 4 riktiga lektioner på 2 dagar, det känns lite sjukt men såklart skönt. I måndags så hade vi slöjd och franska på morgon och efter lunch så hade vi temadag och såg en film,"Linas kvällsbok", efter den så fick vi sluta så det blev 1,5 timme tidigare än vad vi igentligen skulle ha slutat.

Igår så hade vi elevens val på morgon (NOfoto för min del) och efter det så hade vi samtal med några från kyrkan som vi har haft en gång i veckan i några veckor.. Det sträckte sig ända fram till lunch och efter lunchen så hade vi bara matte och sen fick vi sluta :)

Imorgon har vi endast 3 lektioner! Engelska på morgon, sedan HK och sedan jättelång lunchrast och efter den så är det idrott på Eddahallen. Vi ska spela innebandy, typ världens roligaste sport enligt mej så jag är överlycklig :)
På fredag har vi innefotboll på idrotten och då med borta på Eddahallen,det är också skojj ;D

I måndags vare hockey som jag hade tänkt gå med Frida på men hon hade oturen att vara sjuk just den dagen så jag fick hitta någon annan att gå med.. Det var inte direkt någon höjdarmatch spelmässigt och inte heller resultatmässigt, den slutade 2-2. De mötte Brynäs IF. Imorgon äre däremot bortamatch mot Djurgården och då tror jag faktiskt att det kan gå hela vägen fram till vinst!

/JohannaLundmark

Inga kommentarer: