1 december 2008

Robert Pattison <3<3<3

Wow vilken fantastisk uppdatering!

I Fredags så var det Johans tur att lämna idol, jag vet inte om det var bu eller jippie. Okej han kanske inte har den finaste och klaraste sångrösten i årets upplaga av Idol men han har mer utstrålning än Alice, enligt mig. Ett tecken på att hans fans är galna i honom kunde vi se i fredagens avsnitt, ni som missade det kan se det här

Igår fick mamma sin försenade födelsedagspresent, jag bjöd henne på bio, vi såg Twilight.
En asbra film som jag verkligen tycker att ni ska se, jag var först lite tveksam för att jag inte gillar fantasy och sånna saker men den här var något alldeles extra.
Sedan så gjorde det ju inget att världens snyggaste kille spelade en av huvudrollerna, Robert Pattison. OMG, säger jag bara!!!!!!

/JohannaLundmark




4 kommentarer:

Anonym sa...

Att filmen var bra!
Efter att jag sett den på bio förra veckan så blev jag beroende av den!

Anonym sa...

Robert är så JÄKLA SSNYYGGG!!!!<3333

Anonym sa...

Älskar twilight!
Och robert pattison är så himla snygg

Anonym sa...

Helt beroende av filmen!
och Robert Pattison är så snygg!!