24 december 2008

Hemligheternas tid

Igår så hände det inte så mycket.. Jag och Fanny fick tråkigt så vi la oss och såg på "Tur & Retur". Fast jag var så trött så jag somnade ganska snabbt, sedan när jag vaknade märkte jag att hon hade sett den 1,5 ggr ;) Sedan for jag, hon och pappa ner på stan för att köpa de sista julklapparna, jag köpte min sista men Fanny gjorde det idag, vet inte om pappa hittade något för att det enda han säger är typ "nu till jul så är det mycket hemligheter" -.-'

Jag bad pappa att väcka mig imorse så att jag slapp ställa alarm på mobilen, så jag tänkte att han säkert skulle tvinga upp mig kring 10-tiden men han kom faktiskt inte ner förrän klockan 12! Han sa typ "Johanna är du vaken? Klockan är tolv." , det lät som att han tyckte att jag hade sovit alldeles för länge, men det va ju han som skulle väcka mig..
Jag tog en dusch och sedan var det lunch, hamburgare. Efter lunchen såg jag repris av ett tvprogram från igår, sedan såg jag lite DrPhil ;) Sen fick Fanny ta över fjärrkontrollen och då blev det nått barn/ungdomsprogram som jag inte var intresserad av så jag tog en liten tupplur..

Efter middagen så hade vi en liten julklappsutdelning för att vi barn inte hinner träffa "Ekesrydarna" imorgon, så vi fick öppna det vi fick av dem, och tvärtom. Jag fick ett par gråa, sköna tofflor av dem :D

Och nu är äntligen dopparedagen här!!!! JULAFTON!!! HELT SJUKT!!!LÄNGTAT SÅ MKT!!!!
Ska försöka att få mig upp hyfsat tidigt så att jag hinner duscha, äta lunch, fixa håret och öppna pappas klappar innan mamma kommer och hämtar oss kring 12-tiden.
Då bär det som sagt av till mina kusiner som vi ska spendera resten av julaftonen hos.
Jag har inte så mycket mer att berätta om vad som komma skall denna dagen, får helt enkelt berätta imorgon eller så, vad jag fick osv..

/JohannaLundmark


Avslutar med en, enligt mig riktig jullåt:



Inga kommentarer: