30 oktober 2008

Novemberlov i Oktober?

De var så bra i första perioden men sedan gick allting utför, man blir inte direkt så glad när de tappar en 3-1 ledning. Det är bara att ta nya tag till ikväll då vi möter HV71 på hemmaplan, och då är dessutom Jimmie tillbaka! Vinner Södertälje över Linköping ikväll och vi vinner över HV så tar vi serieledningen.

Novemberlovet är här - är ledig Onsdag, Torsdag och Fredag, fett med najjs! ;)
Det var ju som sagt match i Tisdags, då sov jag hos mamma till igår så gårdagen tillbringade jag med/hos min moder. Vi for på Färg & Tapet och var en sväng på soptippen. Idag så har jag varit på stan med mamma och strosat runt. Sedan köpte vi lite onyttigheter på ICA och gick hem och fikade. Nu är det bara 2h och 10min kvar till nedsläpp!

/JohannaLundmark

Inga kommentarer: