21 oktober 2008

Bonjour

Det här är nog den bästa dagen på veckan, om man tittar på vårat schema. 4 lektioner och sluta 13.25, det är vad jag kallar lyx det! När vi hade slutat så for jag hem till Moa och tränade på musikuppvärmningen som vi ska ha om några veckor, det gick dock inte så bra utan vi kom typ på EN låt som vi ska använda.. Jag var hos henne till 3, sen for jag hem och satte mig vid datorn och sen vila en stund.

Sedan jag kom hem från Moa så har jag varit sååå trött, det gör ju inte det hela bättre att jag har franskaprov imorgon och HKprov på Torsdag.. Ska ta fram franskamappen och träna glosorna på http://www.glosboken.se/ . Jag kan hyfsat mycket av franskan så det ska nog inte vara några problem!

/JohannaLundmark

1 kommentar:

Anonym sa...

jag slutar halv 12 två dagar i veckan hihi