18 oktober 2008

Scones!


Imorse så fick jag mig inte upp förrän halv ett, något som känns som bortkastad tid. Direkt när jag stigit upp så var det lunch, våfflor! :)
Efter maten så for jag, mamma och Fanny ner på stan för att söka skor och mössa åt fanny, vi hittade allt vi letade efter som tur var.


När vi hade varit klart på stan så for vi hem , när vi kom hem så satte jag direkt igång med att baka scones.
Jag har aldrig bakat det förutom på HKn EN gång, och det är det typ det godaste brödet jag vet så jag hade så stor lust att baka det.

Sedan när vi hade fika så satte jag mej här vid datorn, först vägrade den starta internet men till slut så lyckades jag få mig in på internet!


Om en stund kommer Frida till mig, det är nämligen hockey ikväll, vi ska typ gå om ca en halvtimme.

Det är derby, Skellefteå AIK - Luleå Hockey! :D
Det är en sådan underbar stämning i isladan när det är derby!
Självklart så tror jag på en vinst för oss, men jag vet inte riktigt huuuur stor ;)

Vi ska strax äta middag och sen på hockey, hare gött! ;)

/JohannaLundmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg dej på stan i lördags :)