14 oktober 2008

Photosession

Den här veckan känns riktigt chill!
Vi har ingen HK på torsdag åsså sen så har vi typ lekar på gympan på Torsdag och sedan Volleyboll på Fredag.
Enda läxan jag har i veckan är matteläxa, förutom att vi får påpluggningspapper till Franskaprovet på Onsdag.

Tisdagar går hur fort som helst!
Vi har elevens val, svenska, no, matte, sen äre slut.
På NOfoto så var jag & frida ute på skolgården och tog lite oseriösa bilder (A)

På svenskalektionen fick jag sitta och lösa korsord för att jag har gjort klart min "Boken om mig-kladd".
På NOn så arbetade jag med Hanna, vi skulle göra några frågor som handlade om atomer, vätskor, gaser osv.

Efter NOn så hade vi ca en timmes lunch, till lunch var det för en gångs skull något gott: Hamburgare.
Lunchrasten spenderade jag i biblioteket med Jonna och Moa, vi spelade kort som vanligt ;)
När lunchen var slut så väntade en entimmes-lektion med matematik, som gick ovanligt fort :)
Dagen slutade 13.25, sjukt skönt!

Igår föll AIK i förlängningen borta mot Timrå med 3-2, men samtidigt bra att de fick med sig en poäng därifrån.
På Torsdag väntar ännu en till bortamatch, den här gången mot Brynäs.
Och sen på lördag...

DERBY PÅ HEMMAPLAN MOT LULEÅ 18.30, LÄNGTAAAR!! :D

/JohannaLundmark

1 kommentar:

Hemma hos Razzel sa...

Nu har jag vant mig med ditt korta hår så det ser lite konstigt ut med ditt långa på presentationsbilden!