16 januari 2009

Tabellraseri..

Usch, fy och blä vad dålig jag har varit på att uppdatera hära! Jag har tyvärr inte känt det minsta suget till att skriva på bloggen :(

Det har inte hänt så mycket sedan jag skrev sist... AIK har ramlat i tabellen och magsjukan finns här i Skellefteå, en i klassen spydde på lektionen i Måndags, mysigt!

Idag så har det varit en vanlig, lite mindre jobbig än vanlig fredag. Franska-SO-Matte-NO-Svenska-Gympa... Hallå? Man ska inte ha sex lektioner på en fredag!!!
Aja, jag snackade betyg med min matte- och NOlärare och han sa att om jag fortsatte så kan jag nog få MVG i båda, asså jag vill inte skryta men kändes konstigt, trodde jag låg på svagt VG i NO...

Peppa imorgon, SAIK-HV71. Igår mötte de Djurgården på hemmaplan och det var den sämsta matchen den här säsongen.. Bedrövligt spel, lite publik och rätt tyst klack. Så nu äre bara att tagga till imorgon då HV kommer på besök, då blire andra bullar! ;D

Lovar att försöka uppdatera oftare, bara jag får tillgång till en dator! Nu när man sitter och skriver ett inlägg såhär så känns det faktiskt roligt att få skriva eeeexakt vad man vill :D

/JohannaLundmark

Inga kommentarer: