26 januari 2009

Don't say the word if you don't mean it...

Idag har varit en sådan där dag som man är förvånad över hur fort den har gått och hur ovanligt rolig den faktiskt har varit!
Måndagar är den värsta dagen om man räknar antalet lektioner + att mellan de flesta lektioner så rörs rasterna om ca 5 min.. Fast idag så rusade alla lektioner förbi och helt plötsligt så var dagen slut! Eller i o f s, sista timmen som är SO så har vi ca 80 minuters lektion och det kallar jag en dryg lektion!

Tänkte försöka låta bli att för en gångs skull inte skriva någonting alls som har med hockey att göra men nu när det blev så kort så kan jag inte låta bli att fylla ut "tomrummet" med lite hockey :)
Imorgon så äre dags igen...Hemmamatch...Jag är typ jättepeppad, känns som att det var jättelänge sedan sist fastän förra hemmamatchen var i Torsdags, då SAIK enkelt besegrade MODO med 5-0. Och i Lördags så besegrade SAIK Rögle på bortaplan då slutresultatet fastställdes till 1-2 efter att Dimitrakos gjorde segermålet när endast 3 sekunder återstod!
Men imorgon så ska de ta nya krafter och ta emot Färjestad på hemmaplan, själv så ska man så klart dit och heja fram till förhoppningsvis, 3 nya och fräscha poäng!

Marcus Fagervall - If you don't mean it
Bra låt om ni frågar mig! :)

/JohannaLundmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart kommer vi vinna! Jag kommer ju vara på plats :)