6 januari 2009

I gotta go my own way

Ny header, kommentera gärna! :)

Såg JVMfinalen inatt 01.15-04.14 och det slutade i förlust med 1-5. Fast själva siffrorna var inte de som sved mest och som man störde sig på mest utan det var kanadensarnas respektlösa och ursäkta, idiotiska spel.
En annan väldigt irriterande sak var domarna för kvällen, herregud de hade tydligen pratat väldigt noga innan JVM att de skulle vara noga med att man inte fick röra de andras målvakt, men vad tror ni de gör när kanadensarna åker över Sveriges målvakt Jacob Markström typ 4 gånger?
- INGENTING!! åååhh gud vad jag blev irriterad!
Aja, nu får AIK iallafall tillbaka två bra backar till laget - David Rundblad och Tim Erixon.


Idag har varit en väldigt lugn dag för min del, som hela lovet tråkigt nog har varit. Jag var uppe till halv fem inatt i och med finalen så jag fick mig inte upp förrän halv 1.

Började med att jag satt och såg tv ett tag sen for jag och mamma på ICA och sen for vi och hämtade Fanny.

När vi kom hem satte jag mig vid datorn sen vare lunch/middag och sedan dess så har jag bara chillat. Gick bl a ut med Dixi på en promenad.


Kan förklara mina tankar med ett ord:
Egoistiskt

/JohannaLundmark robert pattinson (L)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanada är helt dumma i huvet, nästa år så ska dom få så mkt stryk att dom aldrig mer vill delta!!! >:(

Lina sa...

Din nya header är jättefin! :)