28 januari 2009

Se upp i backen!

Idag har jag spenderat eftermiddan i "OK-backen" med våran klass + 8B. De flesta hade med sig madrass, stjärtlapp osv. fast jag och Moa stod mest och kollade på. Friluftsdagen gick nog ut på att vi för en gångs skull ska få "vara barn" utan att skämmas :P Och det är ju alltid skönt att göra något annat än bara sitta i skolbänken hela dagarna..

Gårdagens match behöver vi inte prata om, kan summera den genom att säga 0-1 och uselt spel av SAIK, de började inte kämpa förrän det var ca 1 min kvar, och då äre ju såklart försent...

Ikväll måste jag plugga,plugga, plugga fast jag är bra på att göra det i sista sekund, kommer säkert komma på att det är något jätteviktigt program som jag måste se istället (A) det är äkta Johanna-prioritering ;)


du är ögongodis.
tänkte lägga upp en bild
fast datorn muppar sig,
/JohannaLundmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Goren!!!! >:(