7 mars 2010

Uppdatering!


Sent under söndagskvällen har ishockeyförbundets tävlingschef agerat och har nu anmält Lukas Kilström (han som slogs med Martin Lundberg) och Fredrik Svensson (Han som hoppade på Oscar Lindberg bakifrån) till disciplinnämnden.
Det innebär att de kommer att få en eller flera matchers avstängning.

Det innebär att i morgondagens match mot MODO så kommer SAIK att ha Fredrik Warg, Martin Lundberg, Yared Hagos och Oscar Lindberg avstängda.
Imorgon står Luleå för SSK:s motstånd, och de kommer att spela utan Petri Pakaslahti, Stefan Gråhns, David Fredriksson, Daniel Josefsson, Lukas Kilström och Fredrik Svensson.
Det kan inte vara så kul för ett lag som förbereder sig för kvalserien och ska på samma gång möta ett lag som jagar vilt efter den sista slutspelsplatsen..

4 kommentarer:

MATILDA sa...

Dåligt av domarna först där vid situationen, förstod inte mycket ;O

Hoppas det blir rättvist i slutändan!

sv. Haha jaa, inte illa av jimmie! :D

Nour sa...

Sv: tack vännen, hur är läget med dig :) ?
Kram
Nour

Anonym sa...

härligt att du gillar skellefteå, själv gör jag oxå de!
eftersom jimmie ericsson är min storebror :)

allt bra annars?
läs gärna min blogg oxå, kram!

Anonym sa...

va kul att du gillar min bror jimmie ericsson, ;)

kolla gärna min: www.fannieericssson.blogg.se

kramkram