26 mars 2010

När jag slår ut dina tänder, vill du vara nära mig då?

Jimmie Ericsson - Fruktade svartgula ränder
melodi: Leende guldbruna ögon

Fruktade svartgula ränder
har jag förälskat mig i
Just dessa svartgula ränder
så fulla av ren energi
.
Blickarna som du mig sänder
när jag ett slagskott drar på
När mina känsliga händer
slår pucken förbi dig i mål
.
Fruktade svartgula ränder
har jag förälskat mig i
Just dessa svartgula ränder
så fulla av ren energi
.
Blickarna som du mig sänder
när du ett badrapp skall få
När jag slår ut dina tänder,
vill du vara nära mig då?
.
Fruktade svartgula ränder
har jag förälskat mig i
Just dessa svartgula ränder
så fulla av ren energi

5 kommentarer:

bbiinaa, mitt liv i ord å bilder sa...

Sv; Nja jag gick i friidrott förut å rider då å då (: sjdå?:D

jossan sa...

okej :) bio,shopping plugg, lite så ;) sj?
kram

jennifer sa...

tacktack! det vet jag inte, sj? :)

jossan sa...

okej :) roligt! ska vi följas via bloglovin? <3
kram

MATILDA sa...

Hjärta på låten <3