11 december 2009

Gonna try with a little help from my friends

Det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen de senaste dagarna.. Men det beror på att jag inte är riktigt frisk utan jag har drabbats av en liten förkylning. Direkt när jag kommit hem från skolan har jag nästan varje dag sovit en stund på eftermiddagen, och inte känt bloggningen som första prioritet.
Imorse var det luciauppträdande på skolan direkt på morgonen, och höjdpunkten var såklart när stjärngossarna gick upp i falsett ; )
Efter det hade vi bara ca 2 lektioner och sen slutade vi för dagen, ca 11.15! Så när jag kom hem åt jag lunch och sen varit och handlat lite grejer.
Riktigt skönt med helg må jag säga. Något annat som också är underbart är att vi inte har några mer läxor eller prov den här terminen! Så nu har jag bara kvar "spelningen" i kyrkan att oroa mig för, men det är bara 2 låtar så det kommer säkert gå galant, och senare samma dag är det julfest på skolan, något som brukar vara rätt så skoj : D
Nu är det ca 5,5 timmar kvar tills idolfinalen drar igång, och ja jag längtar! : )
Jag hoppas att Calle tar hem hela tjottaballongen för att jag gillar hans personlighet och tycker att han har utvecklats klart mycket mer än vad Erik gjort , men det krävs nog det där lilla extra för Erik har ju som varit en liten favorit för det svenska folket hela idolresan... Det är nog dagsformen som avgör kvällens drabbning!

1 kommentar:

Emma sa...

Calle måste ta hem det ikväll :)