22 december 2009

Ett inlägg utan bilder

Idag var jag och spelade pingis med jonna och pappa. Losade med 14-16 efter ett jämnt och spännande set mot pappa.. Men jag hade då iallafall roligt och vi avslutade det hela med att köpa lite fika.
Sen ikväll har jag sett Anna Ankas jul, tycker det är underhållande att se då hon verkligen säger vad hon tycker :P
Efter det for jag och fanny ut med sparken och körde lite, och gud vad härligt det är med all snö! Vi satte oss ner och bara njöt av hur fint det var med all snö och hur tyst det var, inga billjud eller andra ljud.
Imorgon ska jag ner på stan med pappa och köpa klart julklappar och sen på kvällen se Bingolottos uppesittarkväll. Det är den enda gången under året som jag ser på Bingolotto, och till imorgon har vi t.o.m köpt en bingolott, jag hoppas då att vi åtminstone vinner en bil!? :O ;)
Åååh, vad jag längtar till julafton! Tänk att det bara är ca 2 dagar kvar, går inte riktigt att fatta :P

kram

Inga kommentarer: