6 december 2009

18 dagar kvar till dopparedan...!

SJÄTTEDECEMBER 002

Jag blev alldeles nyss klar med en NO-inlämningsuppgift, där man skulle skriva fakta
om ca 2-3 ovanliga/sällsynta metaller. Förvånande nog var det rätt så skoj, något som
resulterade i att jag fick ihop hela två sidor faktainformation!

Nu ser jag fram emot morgondagen då det är hemmamatch mot Djurgården
för det känns som att det var en evighet sen som det var hemmamatch senast.
Jag hoppas att det där med trumspelandet i kyrkan inte blir alltför svårt och att
jag överlever det! ;)

3 kommentarer:

Jennifer sa...

Sv: Ja den är skit snygg, men dock så dyr ;o

Allt bra med dig? :) Kram

Jennifer sa...

Sv: SKönt att höra :) Det är okej med mig, lite halsont och så bara.

Tack så mycket :) Han heter Oliver och är 70-80% chiuaua och sedan 3 andra dvärgblandningar :) Kram

Jennifer sa...

Sv:´Haha ja visst var det? :D
Okej vad gulligt :)

Du har en fin blogg btw :)