17 december 2009

Fight and pray

"Ditt multiplatinala monofysiska definitionsbulgär, du hafva skapat mig en yttre kuldinär resistans!"
"Du skola icket lokalisera dina fabulära tankar längs dynamikens led!"

"Samhällsprydda fiktionsrabald, vad du undrar mycket!"

OSV...

Jag antar att du inte förstår så mycket av vad som står ovan, men igår när jag smsade med en kompis så tittade jag på bokstäverna på mobilen och satte ihop annorlunda ord i skallen, och snacka om annorlunda! Det känns som att 80% inte existerar i det svenska språket ; )

Imorse steg jag upp 6.00 för att sedan vara på plats i kyrkan senast 7.30. Jag var nämligen trummis under körens uppträdande, så jag skulle vara i god tid för att repetera. "Uppträdandet" gick felfritt och sen gick hela klassen till Brinken för att fika juice och butterbullar. Efter det gick vi tillbaka till skolan och körde en lek; Soffan och sen fick vi ta lunch.
Efter lunchen fick vi lite godis och sedan var det dags för betygsutdelning, sen var det sluut (ca 12.00)!

Här hemma har jag mest slappat, för det känns verkligen i kroppen att jag steg upp sådär tidigt..
Men ikväll är det julfest 19-23, så då vet du vart jag kommer spendera den största tiden utav kvällen. Sen när festen är över så har jag jullooooooooooooooooooooooooov!! :D

2 kommentarer:

MATILDA sa...

Jag visste inte att du höll på me trummor, va kul. :D

Så härligt med jullov alltså!

Anonym sa...

Vilken snygg frisyr. Den passar du jättebra i.
"Morbror"