5 november 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Hemma hos Razzel

Reglerna är följande;

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

_________________M I N A S J U

1. Jag går på alla AIKs hemmamatcher.
2. Jag har rätt enkelt för att svimma.
3. Jag har sett en riktig seriematch mellan Ottawa - Pittsburgh i Globen.
4. Jag får jättedåligt samvete om jag kommer försent till en lektion.
5. Jag är svag för gråa "koftor".
6. Min favoritras efter Irish Softcoated Wheaten Terrier är Berner Sennen
7. När jag var 2 år så blev jag biten av en hund i ansiktet och var tvungen att åka in på lassa och
sy.


Utmaningen skickar jag vidare till:

1. MoaStina
2. Lina
3. Frida
4. Hedvig
5. Anna
6. Elin
7. Isabell

1 kommentar:

Anonym sa...

Fakta sju förklarar en hel del...

(Bara ett skämt)