29 september 2008

Födelsedagspresenten! :)

Ooooops, 9 dagar sedan jag skrev sist, äh ni överlever!
Vet inte orsaken till varför det är så långt tid mellan inläggen, kanske inte känner någo
t "sug"..
Sedan jag skrev sist har AIK hunnit förlora hemma mot Linköping, minns dock inte slutresultatet.

De har vunnit på bortaplan mot regerande svenska mästarna HV71 med 0-3!! :D

Också sen så vann vi på hemmaplan i Lördags mot Södertälje med 3-1 :)


Men nu så peppar jag till på Fredag men mest Lördag.

På fredag förmiddag så åker jag och mamma ner till Stockholm för att sedan gå på NHLmatch i Glob
en på Lördag!
Matchen vi ska se är Ottawa Senators -Pittsbu
rgh Penguins!
I Pittsburgh spelar min stora favorit #87 Sidney Crosby <3

På fredagen ska vi mest shoppa, och sen på lördan så börjar inte matchen förrän 20.00 så då hinner vi ju shoppa hela den dan också :)

Sen vet jag inte om vi skulle på något museum, elr hur det nu blev med den saken..


Idag har jag varit ensam hemma med min lillasyster Fanny och min låtsassyrra Felicia för att vi är lediga från skolan.
Vi har bara "tagit det lugnt" ;)

Imorgon möter SAIK, Djurgården på bortaplan, hoppas och tror såklart på vinst! Bara dom fortsätter att ha "Pumba" (Niklas Dahlberg) i mål, själv tycker jag att han nu iallafall är bättre och stabilare än Hadelöv..

/JohannaLundmark

1 kommentar:

Hemma hos Razzel sa...

Visst blir det skönt med en tjejhelg med shopping och hockey - vi har ju redan övat i luleå... ; )