8 september 2008

Skolan..

Så var helgen slut, *suck*..
Jag tror att måndagen är den jobbigaste dagen på veckan, 1 den har så många lektioner och så "kort" lunchrast (45min), 2 det är den första dagen på veckan.
På måndagar har vi 6 lektioner: Slöjd, Språk (franska för mig), Svenska, Matte, Engelska & Bild.
Något som däremot gjorde dagen lite bättre var att vi fick igen det diagnosiska engelskaprovet idag och mitt resultat var MVG! :D
På bildlektionen så håller vi på att rita/måla omslagen till boken "Boken om mig", idag kalkerade jag över min kladd till omslaget för jag blev så nöjd med kladden.
Jag ska börja måla med akvarellfärg nästa vecka..
Måndagar har jag som läxfri-dag, tar ej hem läxor denna dag utan slappar bara, "pluggningen" startar imorgon ;)
Men vi har turligt nog inte så mycket läxa den här veckan, ca 12engelskaglosor, lite fler franskaglosor och sedan sverigestäder.
Det kommer förhoppningsvis gå lätt som en plätt! =)
Oj vad klockan har hunnit bli mycket, dags att dra sig till sängen om jag ska få mig upp imorgon!
Ha det gött! :D

/JohannaLundmark


Razzel

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske fick MVG, men NÅGON fick alla rätt...