2 september 2008

Pitäää! :D

Ojsan, det var visst sex dagar sedan jag skrev sist!
Det känns som att det var mindre men tydligen inte..
Tjaa, från det att jag skrev mitt förra inlägg tills nu så har det inte hänt något speciellt.

Eller en sak..
Varje morgon när jag är hos pappa så cyklar jag till Moa först innan jag cyklar till skolan för att ha sällskap på vägen.
Det kändes helt normalt och inget illamående eller något liknande påväg till henne, men sedan när vi hade varit inne ett tag hos henne och skulle fara så hände det något konstigt..
När jag kom ut och "hedde" upp stödet på cykeln så såg jag helt plötsligt bara stjärnor!
Eller jag såg som när man ska svimma, men det är lite svårt att förklara.
Så mellan Moa och skolan så såg jag typ ingenting, marken försvann typ :S
Jag ringde mamma för att be henne sjukanmäla mig men medans jag ringde så började jag må bättre + att mamma inte svarade så jag for till skolan som vanligt, och det gick bra! =)
Och det jag har berättat om hände igår.

Just nu sitter jag inne på kontoret på Telia för att jag ska hämta min hund, sedan så ska jag och mamma fara till Piteå och se Skellefteå AIK - Luleå!! :D
Jag har längtat i en vecka, det ska bli skitkul!
Det är ju inte en seriematch så det är ju inte hela världen om dom förlorar men det är alltid roligt att vinna mot Luleå! ;)
Vi far ca 17.00 så vi kommer dit lite mindre än en timme före matchen börjar, och vi har sittplats så vi behöver inte vara där så länge före matchen börjar :)

Nu hade jag inget mer att skriva, avslutar inlägget med en underbar video!
/JohannaLundmark

3 kommentarer:

stonelake sa...

Den videon var inte dålig!!!

Hemma hos Razzel sa...

Håller med! Särskilt nr 4 är underbar!!!!!!

Anonym sa...

Alltid kul att läsa dina texter. Ikväll är det final i Nordic Trophy mellan ditt "andralag" och Linköping. Vet att du håller dina tummar ihop med mig!
//Kallio