13 september 2008

Grattis!

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade dar!
Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva ut i hundrade dar!
Idag fyller min låtsassyrra Lina 16 år! :D
GRATTIS LINA! <3
Först när jag steg upp, eller när jag hade varit uppe nån timme så öppnade lina sina presenter.
Sedan spelade jag Guitar Hero med min andra låtsassyrra Felicia, sen gick jag ut på baksidan och kastade frisbee med min syrra Fanny :P
Inte en så innehållsrik dag som ni kanske märker..
Klockan åtta fick jag äntligen se nya avsnitt med den underbara mannen Gustav i SvenssonSvensson! :D
Sen har jag bara suttit och sett tv hela kvällen, rätt chill..

Avslutar med en bild på våran såååå fina kanin, Molle.
/JohannaLundmark

1 kommentar:

Lina sa...

Hahah, oj jag visste inte att du hade skrivit om mig hära :) Tacktack<3