10 augusti 2008

OS

Idag har jag inte gjort mycket..
Fick mig upp strax efter elva och det första jag gjorde var att lägga mej i soffan och se på OS.
Låg typ där hela dagen och såg på diverse sporter: Simning, Fotboll, Boxning, Handboll och Cykling.
Klockan 16.00 hade syrran match så då följde jag med dit för att ha något roligare att göra, det slutade dock med förlust med 1-5. :(
När jag kom hem såg jag lite mer OS, och åt middag: Tacopaj! <3

Det blev ett kort inlägg idag, men det är iallafall bättre än ingenting!

Skolan börjar om 19nde Augusti så där har jag någonting att sörja över + att vi börjar 13.00 och höjhoppsfinalen med Stefan Holm börjar 13.00!!! :( ..Äh, det är bara att spela in!
Det enda positiva och det är verkligen jättepositivt, den dagen är att på kvällen så har AIK träningsmatch mot MODO!!!!! :D
Så himla kul det ska bli att se en riktig match!
.
.
/JohannaLundmark
.
.
Avslutar med en bild, tagen av mig:

Inga kommentarer: