5 juli 2008

Träningslandskamp i Norrland (?)

Mitt fina slöjdalster från 7an. #87 Sidney Crosby!
-
Idag har jag absolut inte gjort någonting förutom att ha varit på fotboll på Norrvalla.
Det var en träningslandskamp Sverige - USA!
Jag förstår inte varför dom har en landskamp här uppe i Norrland, det hade varit lite mindre konstigt ifall dom kanske hade haft den i södra Sverige.
Men man ska inte klaga!
Otur att Sverige inte vann dock, men tyvärr så är USA bättre än Sverige i damfotboll..
Matchen slutade 0-1 till USA =(
Det var iallafall kul att se kändisar som bl a Lotta Schelin, Karolina Östberg, Caroline Seger, Victoria Svensson och Hanna Ljungberg.
Efter matchen beställde vi pizza, det blev gamla vanliga Vesuvio för miig. ;)
Sen så har jag suttit vid datorn resten av kvällen och gjort lite olika saker, chattat med kompisar, laddat över bilder från kameran, redigerat bilderna osv.
Inlägget blev inte så långt idag men jag tror ni överlever!
/JohannaLundmark


Inga kommentarer: