15 juli 2008

Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig.


Jag for en sväng till Vitbergsbadet på förmiddagen med min låtsassyrra men fick tyvärr gå hem igen efter ca 30minuter..
Det var så soligt hela morgonen men när vi hade lagt ut handdukarna och börjat sola såg vi de tjocka och argsinta molnen komma mot oss uppe på himlen.
Först gick vi och ställde oss under tak i hopp om att regnet skulle upphöra men det gjorde det inte.. =(

Vi gick istället hem och såg en film som heter "Bombaydreams".
Ganska rolig film som jag rekommenderar er att se!

"Ebba lever ett ganska ordinärt tonårsliv med komponenter som skola, simträning och kompisen Camilla.
Det trånas blygt efter söta träningskompisen Erik och man stöter på jobbiga människor i skolan.
Drömmarna om Indien har också en given plats i den unga damens liv, Ebba är adopterad därifrån och längtar efter att få åka dit.
Resan skjuts dock upp gång på gång av mamma Anita.
När Ebba finner undangömda brev från sina biologiska mor händer det grejer.
Ebba ska åka till Indien.
Med Camilla.
Utan att mamma vet. "


Senare på dagen gick jag på Shell och köpte en daimstrut och nu sitter jag här och gör inte mke...


17 dagar kvar till första isträningen!



/JohannaLundmark


Inga kommentarer: