23 juni 2010

Midsummer

Tråkigt nog så har jag inte utnyttjat mina första lediga dagar på sommarlovet särskilt bra..
Igårkväll for jag med mamma på fotboll i Byske och idag var vi ner en sväng på stan, mest bara för att ha något att göra :P
Jag går istället runt och väntar/längtar tills det är fredag och midsommarafton. Jag ska inte festa, som säkert många i min ålder ska göra utan bara vara hemma åsså ska vi få en hel del främmande :P


Det kanske inte är så många som visste om det men jag är en sådan som gillar att ha personer på besök eller att fara till någon, spelar inte så stor roll vem , kanske låter lite konstigt men! :P



Sen så har jag ju inte lagt mig sådär jättetidigt någon av kvällarna, men jag har inte sovit bort dagen bara för det!
Som i måndags tillexempel så fick jag mig upp 10 fastän jag la mig efter 3, förstår inte riktigt hur det funkar men ..
......................................................lagom skarp bild på en trött hund

Inga kommentarer: