18 juni 2010

Friiiiheeeeet!

Dagen började med att jag for på min lillasysters avslutning 8.30. Sedan ca 10.00 var det dags för sexorna och sjuornas avslutning, där jag skulle spela trummor med högstadiekören!
När den avslutningen var över var det 45 min väntan tills åttorna och niornas avslutning började, där jag också spelade trummor.. P g a att sexorna numera hör till högstadiet så var niorna för första gången att ha avslutning med en annan klass , gillas inte.

När våran avslutning var färdig var det dags för fotografering (bilder kommer senare) utanför kyrkan, sen hade vi en kramring :) Sedan höll våra klassföreståndare ett tal och sedan var det dags för betygutdelning.

Smala som vi är åkte vi direkt till max och köpte mat och sen vidare hemåt.. Jag vågade efter ett tag öppna betygbrevet och blev väldigt förvånad och glad över mina betyg!!
Efter en stund kom släkten hit och vi fikade och helt plötsligt kom mamma in med ett paket och inuti det låg en Xperia x10 mini! Vi har bara lånat hem den, ska ner till butiken imorgon och se om det finns någon jag hellre vill ha :) fick dessutom blommor och pengar! :D

tack iaf, mamma!

Inga kommentarer: