18 maj 2010

Tycker till

SjuttondeMaj 019

I söndags hade jag nästintill panikångest över våra 50 franskaglosor till igår och musikprovet som jag gjorde imorse. Så nu när det är över så är det verkligen en stooor lättnad!
När jag har någonting som jag gruvar mig över så har jag någon konstig tanke, jag tänker att det inte kommer något liv efter min uppgift..
Om jag tillexempel ser tv en tisdag och har ett prov på onsdagen så tycker jag det ser konstigt ut att de visar vad som ska komma på onsdagskvällen på TV..
Jag vet att det låter sjukt, men jag tänker nästan alltid så! :P

Sen till nått helt annat..
Det känns som att det är max 2 st som läser min blogg och det hemska är att jag nog har rätt.
Jag brukar väldigt sällan få kommentarer och när det sker så är det oftast från min mamma, ingen annan som vågar kommentera?
Det är en av anledningarna till att jag är väldigt seg på att uppdatera, för jag känner inte att det är någon som läser eller uppskattar det jag skriver, och då känner jag ingen motivation till att skriva lika ofta..

Nu blev det lite dystert här känner jag, men det är mest bara för att ni
som läser ska förstå vad anledningen är till att jag inte uppdaterar så ofta.
Jag känner inget sug när jag inte får något tillbaka, helt enkelt..

5 kommentarer:

matilda sa...

Jo jag följer denna blogg! :D

Anonym sa...

snygga gaddar !
Peggat upp för golfen ?=)

Unknown sa...

jag läser men SUGER HÅRT på kommentarer... "/

Emma sa...

Du vet ju att jag också läser, men är inte så värst bra på att kommentera :)

Sara sa...

Samma här, läser din blogg men är väldigt dålig på att kommentera! :)
Och jag har samma problem som dig, nästan ingen som kommenterar min heller.. :)

Kram