16 maj 2010

Det finns alltid detaljer som chockerar

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? Underbart!
Saknar du någon speciell person? Ibland
Har du svårt för att bli kär? Nej, tyvärr..
Är du singel? Joo

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja, har väldigt lätt för att svimma..
Hånglat med nån riktigt ful: Nope
Hånglat med fler än 50 pers: Nej det har jag inte.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej!
Gjort något riktigt dumt? Nej (A)
Gjort något du verkligen ångrar? Inte vad jag kommer på just nu..
Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt olagligt? Japp, "cykelhjälmslagen".. ;)
Fått din mamma att gråta? Tror inte det, bara av skratt isåfall ;)
Slagit ner någon? Nej,
Skämts över dina föräldrar? Tror faktiskt inte det!
Tar du droger? ALDRIG!
Dricker du? Nej
Vilka kläder sover du i? Pyjamas :P
Är du ensam nu? Nej :)
Vill du gifta dig? Kaanske ;)
Vill du ha barn? Ja det vill jag :D

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Me!
Såg dig gråta? Länge sedan jag grät, minns ej..
Fick dig att gråta? Minns ej
Du delade en dricka med? Marcus
Du gick på bio med? Mamma och Fanny
Skällde på dig? Mamma ;)
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma "Kolla det ser ut som ur en katastroffilm!"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej!
Kramat någon? Nope
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Faktiskt inte :)
Sjungit? Nynnat för mig själv ;)
Saknat någon? Jupp :/

Inga kommentarer: