5 maj 2010

Skräms du utav tystnaden?

Nu har jag varit hemma i ungefär en timme och bara slappnat av, för det känns som att det behövdes efter att ha oroat sig och varit jättenervös 24/7 i 2 dygn.
Det jag har varit nervös är som ni redan vet det Nationella provet i fysik, USCH!
Men då jag fick provet i mina händer så började jag skriva och helt otroligt nog så kändes det ändå ganska bra :D
Nu har vi bara kvar muntliga i engelska och sen är alla nationella prov avklarade!
Ikväll ska jag göra lite svenska och läsa igenom SOn..
Jag ska också kanske följa och se när min lillasyster har riddardubbning med riddarskolan. Det har alla som gick på norrhammar på mellanstadiet varit med om, men just den dagen så rååkade jag vara i Luleå och för att se en hockeymatch, hoppsan! :P
Men att ha gjort bort det där provet känns otroligt skönt och det känns som att en tyngd har försvunnit från mina axlar :)

Inga kommentarer: