11 maj 2009

Still alive

Hejsan,
jag tänkte mest bara tala om att jag fortfarande lever så jag inte tappar "alla" trogna läsare ;)


I lördags hade jag uppkörning, som gick hyfsat bra.
Sen när jag kom hem var det släktkalas för min storebror som fyllt 17, sen gick släkten på vårmässan som är granne med oss!
Igår var en slödag för min del, som för det mesta spenderades i soffan och se de två sista matcherna i Ishockey VM. Först vid 4 såg jag Sverige sno bronset från USA med slutresultatet 4-2, och sen vid åtta när jag kom till mamma såg jag Ryssland sno guldet ur Kanadas händer då man vann med 2-1 efter spänning enda in i det sista!

På torsdag har jag teoriprov i moppekursen, hoppas sjukt mycket att jag klarar det, har hört andra prata om detta moppeprov, flera säger att det är rätt enkelt, hoppas att jag tycker detsamma...

Har inte fotat något nytt till idag så jag slänger in en randombild :)

1 kommentar:

Matilda sa...

vad roligt att du tycker om ishockey, för det är min passion också! kommer verkligen följa dig och dina tankar till hösten :)

följ gärna min och en kompis's hockeyblogg; http://icing.blogg.se