15 maj 2009

Watch out!

Hoppsan har inte skrivit något sedan i Tisdags... Tja vad har jag haft för mig?
Idag fick vi sluta en timme tidigare för att vi inte hade någon NO för våran lärare hade nationella med niorna. Vi flyttade lite lektioner så vi hade Svenska på NO-tid och Idrott på Svenska-tid. Det slutade med att vi fick sluta 13.55 istället för 15.00 :D
I helgen blir det lite plugg inför ett kommande engelskaprov nästa vecka och göra klart lite NO uppgifter som handlar om Ljud och Örat...

Igår tog jag förresten det mycket efterlängtade mopedförarbeviset!! - Grattis till mig :)

Skriver mer imorgon, ciao!


tänkte bara tillägga att pittsburgh penguins är vidare
i stanley cup efter att ha slagit ut Ovechkins
Washington i sjunde och avgörande matchen med 6-2! :)

3 kommentarer:

Hemma hos Razzel sa...

Grattis! Det var väl klart att det skulle gå bra - "visste jag väl...." ; )

stonelake sa...

Grattis till kortet!

Julia sa...

sv: Du klistar in: #navbar-iframe {
display: none !important;
}
innan body(typ längst upp) i html koden ;)