9 april 2009

Fagott, Oboe, Kontrabas, Cembalo..

Påsklov!

Idag gick vi en ovanligt kort dag för att det är Skärtorsdag. Vi hade Engelska, HK och Musik idag.. På musiken hade vi vårat första musikprov, som handlade om olika instrument, och det var tydligen ett mycket viktigt prov, det ryktas om att det är en stor del av slutbetyget i 8an!! Aja, jag tror att det gick hyfsat bra för min del, men jag ska inte säga något förrän jag har fått tillbaks det!

Så med tanke på den korta dan for jag hem 11.35, fett med najs säger jag bara! När jag kom hem hände inte så mycket, gick på konsum med Dixi och köpte lite grejer bara. Men själva tanken att jag inte kommer att behöva fara till skolan förrän Måndag om 11 dagar, är hur skön/underbar som helst!


Idag for mamma på stan för att hitta presenter åt mig (fyller år ons 15april) på stan, med tanke på att det är många röda dagar de närmaste dagarna och nästa vecka är hon ute och reser.. Men jag kan förstå att det inte är så lätt att hitta något åt mig när jag varken önskat mig mycket eller billiga saker.. Eller vad sägs om: Systemkamera, pengar & matchtröja med nummer 58..

saknar frisyren..

1 kommentar:

Unknown sa...

hehe, jag har ju påsklov veckan som är just nu =)