14 april 2009

велосипед

Idag har det inte hänt så värst mycket.. Efter lunch for jag, Marcus, Fanny och mormor på polisstationen för att kolla ifall de hade fått in min stulna cykel, men den fanns inte där. De sa att den kan finnas borta på Degerbyn för att det var mer än 1,5 månad sen den blev stulen men hoppas vi hittar den snart :)
Efter det gick vi på en cykelverkstad för att kolla om Marcus cykel var lagad men den var inte ens påbörjad, märkligt... Hehe vi har haft temat cykel på den här dan ;)

När vi hade varit där gick vi och fikade inne på CK, sen skulle Fanny och mormor gå och försöka hitta några presenter åt mig så de gick för sig och jag följde Marcus på "For Sound" för att kolla på elpianon.
Sen gick vi hem, så där fick vi en liten promenad på köpet :)

Nu ikväll skulle mormor hjälpa mig att byta sängkläder, men när vi skulle dra ut sängen så gav ett ben vika och lossnade. Vi ställde upp sängen mot väggen för att fixa men muttern villa inte fastna men det löser sig säkert imorgon, får vi hoppas.

Tomorrow..
Vill haaa! ^^

3 kommentarer:

Unknown sa...

GRATTIS GRATTIS Johanna på femtonårsdagen!! Hoppas din dag blir helt BÄST =D

Massor med kramar ♥

Hockeyfreeaket sa...

Ååh tack Hedvig! :D ♥

Hemma hos Razzel sa...

Många valpar på din blogg senaste tiden, konstigt att du inte skrev upp någon på önskelistan ; )