2 mars 2009

Pessimist för tillfället..

I'm back!

Eller iallafall ett inlägg kände jag för att skriva, såhär i den kalla vinternatten. Poetiskt va? ;)

Ikväll på Hockeykväll så gjorde topplagens tränare sina val inför kommande semifinaler, och inte helt otippat så blev vi valda av Linköping, som vi inte har vunnit en enda match mot den här säsongen! Så man kan säga att jag inte är någon vidare optimist till våran semifinal, men det vi nu får hoppas på är att SAIK skräller rejält och slår ut favorittippade Linköping!

Såhär ser årets semifinaler ut:
Skellefteå AIK - Linköping Min tippning: Linköping

Frölunda Indians - Luleå Min tippning: Frölunda
HV71 - Timrå IK Min tippning: HV71
Färjestads BK - Brynäs IF Min tippning: Färjestads BK

Den första semifinal-matchen kommer att spelas på Torsdag här på hemmaplan, klockan 19.00, samma dag som min lillasyster fyller 10 år :)
För övrigt så är sportlovet äntligen här!
Första lovdagen (idag) började för min del vid 11-12tiden eftersom jag var u
ppe lite för länge inatt..
Aja, när jag steg upp så tog jag först en duch, sen for jag, mamma och Marcus och kollade på badrumsinredning. Det är dock väldigt svårt att bestämma sig när det finns så mycket snyggt...
Sen när vi hade varit där for vi på ICA och köpte "go"fika, sen har jag suttit framför TV och dator..


/JohannaLundmark
nästa uppdatering får ni imorgon..
^ett minne för livet

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEH hockey hockey hockey ;)

Unknown sa...

STORA BILDER:
1. Logga in på din blogg.
2. Gå in under Layout - HTML.
3. Scrolla ner lite grann så att du hittar den här delen och ändra width till 860px

/* Header
-----------------------------------------------
*/

#header-wrapper {
width:660px;
margin:0 auto 10px;
border:1px solid $bordercolor;
}

4. Scrolla ner till den här delen och ändra båda "width" till 860px resp. 610 px

/* Outer-Wrapper
----------------------------------------------- */
#outer-wrapper {
width: 660px;
margin:0 auto;
padding:10px;
text-align:$startSide;
font: $bodyfont;
}

#main-wrapper {
width: 410px;
float: $startSide;
word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
}

5. Tryck på spara.
6. Skaffa ett konto på flickr.com
7. Ladda upp dina bilder, max 600px breda (fixa i PS).
8. Tryck på all sizes ovanför bilden.
9. Kopiera koden som står under in i ditt inlägg. Klart!