9 februari 2009

Dagisfröken, nästa! ;)

Idag är sista dagen på vårat mini-lov, som har varat f.o.m i fredags t.o.m idag.
Steg inte upp förrän vid 11-12tiden idag så jag undrar hur jag ska kunna somna ikväll :/

Först duschade jag, sen blev jag utskickad att skotta infarten så vi får någon post och Norran på dagarna.

Sen efter jag gjorde de så gick jag en kort promenad med Dixan runt kvarteret och sen var det att hoppa in i bilen direkt..


Jag och mamma skulle fara och fixa praoplats åt mig så nu är det gjort, riktigt skönt! :)

Det blev till slut: Erikslids dagis :] Fatta skoj att vara med småbarn varenda dag; något som jag tycker är riktigt skoj, dom är så söööta! (: Jag ska vara med 1-5åringar.

Sen så har jag suttit vid datorn sedan vi kom hem, måste göra lite skoljobb innan imorgon, hur det nu ska gå när jag är proffs på att skjuta upp saker! (A)


Praoveckan är veckan direkt efter sportlovet, så om man inte tar sin praovecka så seriöst så kan man säga att det är 2 veckors lov. Fast jag ska göra så bra jag kan. Men det är ju iallafall 2 veckor utan läxor/prov, och det är riktigt najjs!

/JohannaLundmark

Inga kommentarer: