6 april 2011

2011 - 04 - 06

Idag har jag mest glidit mig igenom skoldagen och på sista lektionen (samhälls) fick våran lärare plötsligt för sig att vi skulle sluta tjugo minuter tidigare, bara att tacka och ta emot! Jag drog till pappa efter skolan och sen vidare till mamma lagom till middagen.

Jag skrev nyss klart en stor del av svenskaarbetet vi håller på med, så där lyftes en rätt stor tyngd från mina axlar. Nu ska jag se slutet av Sverige-Tyskland, som för tillfället står 2-0 till Sverige och invänta den härliga morgondagen som väntar. Klockan 10 ska vi nämligen infinna oss på Boda Borg, några ur våran klass, och ha en friluftsdag (i ett berg?), något som jag ser fram emot jättemke :D Senare på kvällen så är det, som ingen säkert missat, dags för SM-final #2 och jag hoppas att vi får se ett helt annat AIK på planen än vad vi fick igår!





















weheartit

Inga kommentarer: