17 december 2010

SPMJ1 - SPID1

Äntligen fredag, lika härligt varje gång även om terminen snart är slut! :)

Dagen började med ett franskaprov, det är inte mitt starkaste prov kanske men oj så skönt att ha gjort bort det sista inför lovet!
Efter engelskan hade vi volleyboll som avslutning på veckan men det var ingen gympatimme som helst, vi hade nämligen med SPID1...
Jag och många andra räknade med att hockeykillarna skulle skratta och blänga på oss när vi sköt åt helt fel håll, men som tur var så var inte alla så särskilt seriösa så det blev rätt skoj ändå :D

Efter skolan for jag med pappa på stan och inhandlade kläder till julafton, verkligen skönt att ha gjort bort det! Det blir skjorta och strumpbyxor i år *tumme upp*

1 kommentar:

Julia sa...

Jag som hade gruvat mig inför den idrottslektionen och så efter tyckte jag att det var riktigt roligt ändå! :D

sv, okej :D