22 december 2010

Det är inte bara tåg som kan spåra ur..

Dagen började med en julavslutning i aulan klockan 10 följt av finalerna i Dundercupen (innebandycup). Sedan bar det av mot stan där jag mötte upp mamma och åt lunch och därefter inhandlades de kvarvarande julklapparna, verkligen skönt att ha gjort bort!

När jag kom hem somnade jag (som jag gjort både tisdag och onsdag) efter skolan, jag fattar inte riktigt varför för jag har inte sovit ovanligt dåligt elr nått... Aja, nu äre lov iallafall! :D

Klockan sju såg jag derbyt mellan AIK - Djurgården och var glad att det äntligen var match men den glädjen varade bara i 1,5 period.
Efter halva andra perioden utbröt kaos på läktarna då det var slagsmål, kastade rökbomber, ivägjagande av sittplatspublik m.m. Det blir obehagligt då de zoomar in en i klacken som har ett nedblodat ansikte.
Mer om det kan du läsa: HÄR

1 kommentar:

matilda sa...

Tragiskt Stockholm... Att det ska måsta spridas över till hockeyn för att gnaget kommit upp till eliten...